Varmt välkommen till Hormonskolan och Louise Rudberg

Mitt företag verkar för att sprida klimakterieförståelse genom olika kanaler, allt ifrån liveföreläsningar till enskild rådgivning. Vill du ha en helt skräddarsydd kurs eller föreläsning så går det också utmärkt.

Jag föreläser även på företag för att öka förståelsen för vad klimakteriet innebär och vad både individ och arbetsgivare kan göra för att underlätta genom klimakteriefasen.

Jag har över 10 års erfarenhet av undervisning, föreläsningar och enskild rådgivning med fokus på kvinnohälsa 40+ och allt som påverkar en hormonell balans.

Med hälsningar från Louise Rudberg, Kost- & Näringsrådgivare, expert på kvinnohälsa och hormoner.

Längre och kortare distanskurser samt lärarledd hormonutbildning

På Hormonskolan hittar du ett urval av kurser för båda könen. Vill du hellre ingå i en lärarledd grupp, så har vi kursstarter några gånger per år.

Lärarledd hormonkurs

Föreläsningar live och via webbinarium

Jag älskar att dela min kunskap via liveföreläsningar, men har även lång erfarenhet av onlineföreläsningar. Budskapet anpassas efter gruppen och era önskemål.

Här finns förslag på teman vi kan skapa tillsammans

Enskild rådgivning  30 min

Boka en tid så går vi igenom dina frågor, reder ut det som du inte fick tid att diskutera med din läkare eller om du behöver förbereda dig inför en bokad tid. Eller så tar vi ett grepp kring ditt mående rent allmänt och ser vad som behöver åtgärdas för att du ska må bättre.

Louise Rudberg, Kost- och Näringsrådgivare, expert på kvinnohälsa och hormoner